Thursday, August 6, 2009

Sayangku padamu takkan pernah pudar..

malam yang sepi tanpa bulan dan bintang..

menyentuh hatiku sehingga aku teringat kembali kenangan lalu..

kenangan cinta kita bersama..

walau seketika tetapi aku bahagia..

aku juga harap kau bahagia bersama diriku..

walaupun aku tidak dapat memberikan segala-galanya untuk dirimu..

tetapi kaulah segala-galanya untukku..

ku ingin kau tahu..

betapa rindunya aku padamu..

betapa sayangnya aku padamu..

betapa cintanya aku padamu..

cinta?

apa itu erti cinta?

ertinya terlalu luas dan mendalam dan sukar untuk digambarkan dengan kata-kata..

cinta itu perlu dirasakan di dalam hati..

rasailah cinta itu sepenuh hatimu..

bohonglah jika kau mengatakan yang kau tidak mempunyai perasaan..

walaupun bukan kepadaku..

tetapi,ketahuilah yang kau hanya untukku..

tidak dapatku menggantikan sesiapa untuk bertakhta dihatiku selain dirimu..

tahukah kau akan perasaanku?

kenapa saat diriku telah jatuh ke dalam gaung itu..

kau meninggalkan diriku?

apakah aku sekadar perhentian untuk kau berhenti rehat?

aku..

kau..

perasaanku..

perasaanmu..

sayangku..

sayangmu..

cintaku..

cintamu..

No comments:

Post a Comment